Sanofi își dezvăluie noua arhitectură de brand, ce unește compania sub un scop comun și o singură identitate

Noua imagine Sanofi. FOTO Freecomm
Noua imagine Sanofi. FOTO Freecomm

Sanofi își dezvăluie astăzi o nouă și îndrăzneață arhitectură de brand, ce reflectă modernizarea și transformarea companiei demarate în decembrie 2019.

De-a lungul ultimilor 50 de ani, Sanofi a devenit un lider global și diversificat în domeniul sănătății, cu o moștenire bogată în descoperiri științifice orientate către pacienți. Această istorie include descoperirea primelor tratamente pentru boli rare și definirea standardelor de îngrijire în diabet și boli cardiovasculare. Timp de mai multe decenii, angajamentul Sanofi față de sănătatea publică a contribuit la protejarea a sute de milioane de oameni împotriva gripei în fiecare an și a ajutat la eradicarea poliomielitei. Viziunea sa științifică a dus la inovații revoluționare și în tratamentul bolilor inflamatorii.

Cu rădăcini multiple, Sanofi este astăzi combinația mai multor companii, culturi, identități și brand-uri. Noua arhitectură de brand are la bază această moștenire și reunește pentru prima dată istoria diversă într-o singură identitate comună, ce reflectă strategia ambițioasă pentru viitor.

“În preajma aniversării a jumătate de secol de existență, demarăm astăzi cea mai importantă transformare și modernizare din istoria companiei.”, a declarat Paul Hudson, Sanofi CEO. „În 2019, am lansat strategia Play to Win, care are ca fundament platforma noastră inovatoare dedicată producției de tratamente și vaccinuri revoluționare. Noua identitate reprezintă o etapă firească și foarte importantă în călătoria noastră către atingerea ambiției comune de a transforma practica medicală.”

Sanofi, o singură companie, o singură identitate

Așadar, diviziile de business Sanofi Pasteur (vaccinuri) și Sanofi Genzyme (îngrijire specializată), precum și toate celelalte companii achiziționate de-a lungul timpului, vor fi reunite sub numele și brandul Sanofi. Timp de ani de zile aceste divizii au demonstrat impactul pe care inovația îl poate avea în viața oamenilor. Gândind, acționând și comportându-ne ca o singură entitate cu un scop comun, Sanofi va avea un impact mai mare, redirecționând resursele existente către inovațiile care contează.

Un design inspirat din descoperirile științifice

Logo-ul este o reprezentare a noului scop și a ambiției Sanofi și se inspiră din codurile industriei tehnologice, simple și orientate spre mișcare. Cele două puncte mov întruchipează călătoria științifică între un punct de plecare – curiozitatea de a regândi status-quo-ul și de a întreba „ce-ar fi dacă?” – și o linie de sosire – momentul „Evrica!”, în care soluțiile inovatoare sunt descoperite.

“Prin noua identitate de brand, am încercat să le oferim angajaților, partenerilor, pacienților și profesioniștilor din domeniul sănătății o înțelegere clară și consistentă a ceea ce suntem și a ceea ce ne propunem să realizăm”, a declarat Josep Catllà, Head of Corporate Affairs at Sanofi. „Atitudinea Sanofi este umană, autentică, dar și puțin neconvențională. Credem că noua identitate își croiește un spațiu unic în industria sănătății și reflectă scopul nostru comun. Suntem de neoprit în căutarea miracolelor științei pentru a îmbunătăți viețile oamenilor (We chase the miracles of science to improve people’s lives).”

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*