Ministerul Sănătății desfășoară o campanie națională de informare și conștientizare asupra importanței vaccinării

Vaccinul ajunge la pacienți. FOTO pixabay
Vaccinul ajunge la pacienți. FOTO pixabay

Ministerul Sănătății desfășoară o campanie națională de informare și conștientizare asupra importanței vaccinării, sub sloganul „Știu, nu doar sper că o să fiu bine! Mă vaccinez!”.

Campania de informare și conștientizare constă în promovarea a câte cinci spoturi audio și video, adaptate principalelor categorii de public: cel general, bebeluși, copii și adolescenți, vârsta a III-a, persoanele aflate în grupe de risc și se va desfășura în următoarele trei luni.

Obiectivul campaniei de vaccinare este creșterea interesului publicului pentru această măsură esențială de sănătate publică. Informații privind vaccinarea pot fi accesate pe site-ul www.provaccin.ro, aflat în proprietatea și administrat de Ministerul Sănătății.

Ministrul Sănătății, prof. univ. dr. Alexandru Rafila, a declarat: „Trebuie să recunoaștem faptul că în perioada pandemiei COVID-19 a scăzut încrederea în vaccinare. Acum, prin această campanie de informare și conștientizare, dar și prin altele care vor urma, Ministerul Sănătății își exercită rolul său esențial, de a încuraja vaccinarea populației, considerând însă că aceasta nu este o acțiune obligatorie, ci puternic recomandată pentru cetățeni, iar decizia individuală trebuie luată în mod informat, pe baza datelor științifice. Acest lucru îl face actuala campanie, care-i îndeamnă pe cetățeni să se informeze asupra beneficiilor vaccinării pentru sănătatea lor și a celor dragi.”

Obiectivul general al Ministerului Sănătății, cuprins și în cadrul Strategiei Naționale de Vaccinare 2023-2030, document aflat în curs de aprobare, îl reprezintă „asigurarea accesului echitabil la servicii de vaccinare sigure și eficace, care să contribuie la o stare de sănătate mai bună a populației, astfel încât oricine, oricând și la orice vârstă să beneficieze de vaccinuri în folosul propriei sănătăți și a stării sale de bine”.

Campania de informare și conștientizare este realizată în cadrul proiectului „Dezvoltarea și introducerea de sisteme și standarde în Ministerul Sănătății ce optimizează procesele decizionale privind activitatea de vaccinare în România – ROVAC”, COD SIPOCA 708, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020. Bugetul total al proiectului ROVAC- SIPOCA 708 este de 21.915.927,05 lei cu TVA.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*