Compania bio-farmaceutică Takeda sărbătorește 241 de ani de la înființare

FOTO Point PA

Compania bio-farmaceutică Takeda, cu sediul central în Japonia, a împlinit anul acesta 241 de ani de activitate. În tot acest parcurs, compania, lider recunoscut la nivel global, rămâne fidelă valorilor și principiilor solide care au susținut evoluția companiei de-a lungul timpului. Activitatea companiei se concentrează pe patru domenii terapeutice importante: oncologie, boli rare, neuroștiințe și gastroenterologie.

Cum arată povestea Takeda, de la fondarea din 1781 până în 2022?

În 1781, Chobei Takeda I începea să comercializeze medicamente japoneze și chinezești din plante în Doshomachi, cartierul medicinei din Osaka, Japonia. Fondatorul Takeda dobândește o reputație de integritate a afacerii și calitate a produselor și serviciilor. Aceste caracteristici și valori se perpetuează de-a lungul anilor și sunt încorporate în filozofia Takeda, care stă și astăzi baza funcționării companiei.

La scurt timp după începerea activității farmaceutice, a fost înființată divizia de testare. În 1915, a fost înființată divizia de cercetare, care a cercetat și dezvoltat noi produse farmaceutice. Sistemul de cercetare și dezvoltare (R&D) implementat în această perioadă a fost fundamentul care a dus la transformarea Takeda în compania care este astăzi, prezentă în 80 de țări și cu peste 50.000 de angajați.

241 de ani de pasiune pentru îmbunătățirea vieții pacienților din întreaga lume

“Avem o istorie de 241 de ani și cred că longevitatea Takeda se datorează faptului că întotdeauna am ales să privim înainte și să tratăm pacienții ca pe o familie, punându-i în centrul a tot ceea ce facem. Atât la nivel global, cât și la nivel regional, vom continua să oferim o creștere durabilă prin asigurarea accesului pacienților la tratamentele noastre inovatoare. Takeda și-a păstrat aceleași valori încă de la înființare – integritate, echitate, dreptate și perseverență – chiar dacă instrumentele pe care le folosim s-au schimbat în timp, am evoluat și ne-am adaptat constant”, a declarat Cristina Barbu, Country Head Takeda România.

Takeda se află în slujba pacienţilor de pretutindeni, prin cercetarea şi dezvoltarea produselor inovatoare în arii terapeutice majore, dar care investeşte, de asemenea, şi în cercetarea şi dezvoltarea terapiilor derivate din plasmă şi în vaccinuri.

Takeda este o companie bio-farmaceutică globală cu o istorie remarcabilă de 241 de ani de activitate în slujba pacienților de pretutindeni. În toată istoria sa, Takeda a acționat în linie cu valorile sale fondatoare – integritate, echitate, dreptate și perseverență (Takeda-ism). Takeda își propune să-și îndeplinească obiectivele prin luarea deciziilor în funcție de 4 priorități: pacientul – plasarea pacientului în centrul tuturor acțiunilor, încrederea – câștigarea încrederii societății, reputația – consolidarea reputației și promovarea și dezvoltarea portofoliului companiei. Cele 4 priorități sunt parte a procesului de decizie și a acțiunilor pe care Takeda le întreprinde, pentru a-și onora angajamentul față de calitatea produselor și serviciilor sale și pentru a face lucrul corect de fiecare dată

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*