Bayer România redirecționează 2% din vânzările Bepanthen Unguent către Dăruiește Viață

Bayer România redirecționează 2% din vânzările Bepanthen Unguent către Dăruiește Viață. FOTO DeciSePoate

Bayer România se alătură Asociației Dăruiește Viață și inițiativei #NoiFacemUnSpital, prin redirecționarea unui procent din vânzările produsului Bepanthen® Unguent pentru construirea celei de-a doua clădiri a noului campus medical, în incinta Spitalului Marie Curie din București.

2% din vânzările fiecărui Bepanthen® Unguent (30g și 100g), achiziționat în perioada 1 ianuarie – 31 martie 2024, din orice farmacie din România, va fi redirecționat către Dăruiește Viață. Bayer România face astfel primul pas în acest parteneriat și sprijină construcția celei de-a doua clădiri și transformarea Spitalului Marie Curie într-un campus medical la standarde europene, pentru ca toți copiii îngrijiți aici să beneficieze de aceleași standarde înalte de tratament.

„Spitalul acesta a fost construit cu gândul la copiii și la părinții, ai căror micuți primesc un diagnostic grav și primul gând pe care îl au este să-și trateze copilul în afara țării, dar și la cadrele medicale care fac tot ce este omenește posibil pentru a oferi o șansă în plus. Este un reper pentru România și o oază de speranță. Continuăm, împreună, cu cea de-a doua clădire pentru a schimba felul în care este tratat pacientul-copil în România”, spune Carmen Uscatu, fondatoare Dăruiește Viață.

Utilizarea tehnologiei medicale de ultimă generație și digitalizarea activității personalului medical, prin implementarea de sisteme de eficientizare a resurselor reprezintă un punct cheie pentru eficientizarea procedurilor medicale. De asemenea, Asociația acordă o atenție sporită spațiilor create pentru micuții pacienți, astfel încât aceștia să își poată trăi copilăria cât timp luptă cu boala și să beneficieze de locuri de enterntainment, precum spații de joacă, cinema indoor, sală de sport etc.

„Să construiești un spital, în Romania, părea, cu câțiva ani în urmă, un vis prea mare pentru a fi împlinit. Dar, pentru că sute de mii de oamenii și mii de companii au crezut și au susținut acest proiect, prima clădire a spitalului e azi gata și urmează să primească primii pacienți. Continuăm, nu ne oprim aici, visăm să construim la Marie Curie primul campus medical adevărat și ne bucurăm că Bayer România a decis să vină alături de noi și să susțină schimbarea în sistemul românesc de sănătate”, spune Oana Gheorghiu, fondatoare Dăruiește Viață.

Dezvoltarea durabilă este inima valorilor și strategiei corporative a Bayer. Ghidată de misiunea sa, „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”, Bayer se angajează să contribuie la o lume în care toți oamenii pot accesa resursele și îngrijirea de care au nevoie pentru a duce o viață sănătoasă. De aceea, compania susține proiecte sociale la nivel mondial care își propun să facă o schimbare împreună cu parteneri renumiți din zona non-profit.

„Prin inițierea campaniei cu Bepanthen® Unguent facem încă un pas spre sprijinirea unui acces mai bun la asistența medicală în România. Acest lucru reflectă dedicarea noastră pentru dezvoltarea durabilă și pentru a avea un impact pozitiv asupra comunităților, rămânând concentrați pe misiunea „Sănătate pentru toți, nimeni fără hrană”. Extinderea accesului la serviciile de asistență medicală și la soluțiile de sănătate de zi cu zi contribuie la construirea unui viitor mai sănătos pentru următoarea generație și pentru asta ne străduim în divizia Consumer Health. Cred din toată inima că această construcție a unui campus medical la standarde europene va avea un impact pozitiv asupra asistenței medicale pentru copiii din România, totul fiind posibil cu sprijinul fantastic al clienților și partenerilor noștri dragi!”, a adăugat Pascal Bühler, Country Commercial Lead al diviziei Consumer Health a companiei Bayer pentru grupul de țări România, Bulgaria și Republica Moldova

Campania Bepanthen®, în parteneriat cu Asociația Dăruiește Viață, este comunicată într-un mod integrat, iar mesajul este transmis potențialilor donatori atât prin canale de comunicare online, cât și offline.

 

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*